luni, 29 martie 2010

de aici pana la Ploiesti

...nu e departe, orice ar zice lumea.
Ceea ce inseamna ca noi ploiestenii, spre deosebire de alti "venetici" in Bucuresti suntem mult mai conectati de locurile de bastina. Sau macar ar trebui sa fim.
Eu personal am la activ vreo 18 ani de plimbat Bucuresti-Ploiesti si retur in (aproape) fiecare weekend. Ca asa am eu chef. Am/n-am treaba, in weekend dau o fuga, chiar si pentru mai putin de o zi. E drept ca parintii sunt acolo, multi prieteni (pe care nu prea ii vizitez) sunt acolo, dar si altii au in alte parti si nu se duc.
Am buletin de Ploiesti, masina inmatriculata in PH, sunt mandru ca sunt ploiestean si nu sunt singurul care crede ca e cel mai frumos oras (Mr. Rosapepe, fost ambasador in Ro, a scris o carte despre Romania in care e de acord cu mine)
Cu toate astea, cand ajung in oras nu prea stiu unde se mananca bine (la mama acasa, desigur), daca ma intrebati de ce nu mai sunt curse hipice habar n-am sa va raspund, iar daca vreti un tricou al echipei de fotbal care i-a batut pe Liverpool (singura echipa din Romania care a reusit), o sa dau din colt in colt pentru ca acum sunt 3 (una mai slaba ca alta) si sa mor daca inteleg de ce.
De altfel, in Ploiesti acum cativa ani a avut loc proiectul pilot al conceptului: "cum facem ca din fuziunea a doua echipe de fotbal mana a doua sa iasa una de mana a treia?", finalizat cu succes prin retrogradarea rezultantei...
Noroc ca a aparut site-ul asta www.ploiestiul.ro unde scriu niste prieteni. Poate or mai fi si alte situri, dar p-astia ii cunosc. Asa ca, daca nu sunteti ploiesteni si vreti sa aflati una-alta e un loc de cercetat. Daca sunteti ploiesteni , ati putea sa puneti mana sa scrieti cate ceva



asa ca,

3 comentarii:

  1. Regret ca primul meu comentariu e cam negativ, dar... nu merge link-ul, Inginere ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. am corectat azi. cred ca am facut copy-paste la altceva
    bine ai venit in vizita :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie uitata intentia segregationista a
    Republicanilor!Pentru toti ploiestenii nostalgici: www.republicaploiesti.net

    RăspundețiȘtergere