miercuri, 17 martie 2010

Despre meciul de ieri

Care te-ai uitat la meci aseara?
Mai bine dormeam sau faceam altceva...
Un meci plictisitor intre o echipa italiana fara italieni si o echipa englezeasca cu antrenor italian. Reteta perfecta pentru plictiseala. Cred ca depaseste cu mult o prelegere despre prelucrarea prin aschiere, la capitolul plictiseala.
Asa...
pentru tehnici, rezumatul partidei: 1-0 pentru Inter
pentru filozofi: avem doua echipe necarismatice, unde nu prea poti simtatiza cu nimeni... cu Drogba? cu Lampard? cu Eto'o? cu... aaaaa... nu mai stiu pe nimeni de la Inter. Asta e problema (mea). Nu si a lor, pentru ca ei s-au calificat, iar Real Madrid, unde chiar si cititorii fideli stiu unu-doi jucatori, NU. Cum dracu' poti sa fii fan Inter in zilele noastre cand stii ca altii il au pe Torres, pe Messi, pe Rooney, pe Ronaldo? Te bazezi pe faptul ca ai cel mai interesant antrenor din lume, dar pana la urma, cati copii ati vazut pe maidan cu tricouri pe spatele carora scrie Mourinho?
Pentru cei carora le lipseste Zidane: ce lovitura perfecta a avut Eto'o la gol. Aproape ca m-am ridicat din pat..
Pentru cei carora nu le pasa: era "state de romania" pe protv. A fost misto?

2 comentarii:

  1. Am adormit in timpul reprizei secunde. Cat am vazut mi s-a parut foarte plictisitor. Cred ca si Banel dadea gol cu capu' din faza in care a ratat Eto'o, in rest niente/nothing. Mai bine vedeam TSKA vc Sevilla, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut aia cu "aproape m-am ridicat din pat", foarte tare! Salutari oricum... ahhh si hai liverdamage!!!

    RăspundețiȘtergere