luni, 22 martie 2010

aer liber

Sunt un car de draci.
Sambata-duminica am sta in total 20 de ore in aer liber, in general in picioare, mergand de colo colo, sau doar stand degeaba. Minunat. Am dormit ca un bustean si singura problema pe care o aveam dimineatza e ca ma ustura ceafa de rosie ce era.
Azi, la 9:00 dupa juma' de ora de stat pe scaun deja ma durea spatele. Daca stiti pe cineva care are nevoie de un gradinar cu norma-intreaga, platit regeste, dati-i numarul meu de telefon.
Cred ca de data asta a venit primavara, si cam era cazul. De aproape 4 ore (de cand m-am trezit) nu ma gandesc decat la cat de misto e vremea de-afara, cat de fraieri suntem noi ca stam inauntru, si cat de mult e pana la uichend.
Hai p'afara!
Daca totusi vreti sa stati in casa sa va uitati la televizor (poate sunteti masochisti...voiam sa zic microbisti) cautati Zaragoza-Barcelona, poate se da vreo reluare pe undeva.
Pun la bataie exact o bere pentru cine ghiceste noul Balon de Aur (nu ca sunt zgarcit, dar e destul de evident). Daca cineva nimereste si locul 2 mai primeste o bere. Cautati mai la N-W de Barcelona, in alta tara

2 comentarii:

  1. n-ai fizic de gradinar platit regeste ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o fi avand, dar ii face pe psihic! :)). Hai cu basica de aur, habar nu am cine concureaza sau ce importanta are dar Figo il lua daca mai traia dpdv fotbalistic!

    RăspundețiȘtergere