marți, 16 martie 2010

diverse chestii despre fotbal

am iesit la plimbat catzelul...aaaa blogul si mi-au venit vreo doua idei, pe care o sa le comunic pe aceasta cale celor 3 care imi citesc blog-ul.

in primul rand, in seara asta avem Liga Campionilor, adica fotbal. Meciul ar putea fi interesant dar probabil ca va fi super boring (sau probabil ca nu). Cu toate ca imi amintesc ca pe vremea cand jucam fotbal fara portar meciurile erau foarte hazlii(e asa mare problema la Chelsea ca azi am gasit un email in inbox care ma anunta sa ma prezint pentru meci). La Inter nu e nici o problema...Inter este o problema, o gaura neagra, un fel de Sidex de pe vremuri... tot bagi bani si bani si bani...si mai nimic. Maine, in schimb, pe langa fotbal (Liga Campionilor), vom avea parte si de circ, pentru ca avem si Dinamo-Steaua, ceea ce inseamna ca vom vedea la televizor gigi, borci, si alte oratanii.
Daca as fi jucator roman de fotbal as intra pe teren plangand de nervi ca "uite ce face Messi si io nu pot". Si porma m-as lasa de fotbal (d-aia m-am si lasat :-)

Atat pentru azi, hai Liverpool!

8 comentarii:

  1. si cu mine 7.
    desi nu cred ca o sa mai citesc blogu' asta, ca ii lipseste calitatea

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi da' care sunt primii trei?

    Si BTW cont pe Facebook? pentru marketing tzarane!

    RăspundețiȘtergere
  3. iete si pe al 8-lea. inca putin si ne cautam nume de echipa..:)
    juma' de marinar

    RăspundețiȘtergere
  4. 9. Sau eu sunt in primii trei (asa cum ar trebui)? Ca nu mi-e prea clar. Whatever...

    RăspundețiȘtergere
  5. cei patru cititori sunt 3.
    oricum, sunt surprins (ori ma pacaliti si va dati anonimi, ori mi-am depasit deja targetul pe prima luna)

    RăspundețiȘtergere
  6. Primii 3 erau de fapt 2 la prefectura. Oricum, vad ca Ana si-a gasit urele, asa ca m-am gandit sa-mi gasesc si eu, iaca-ta-l. 6 comentatori cu 3 ureleuri cati vizitatori inseamna de fapt?! Ahaaa, de acolo ieseau 9...

    RăspundețiȘtergere