vineri, 9 aprilie 2010

ziua pamantului ma loveste mereu

ieri, iara:
apartamentul, barometrul si salteaua s-au hotarat sa mai incinga un party pe intuneric si ieri. Parerea mea e ca au implicat si cantarul (frigiderul fiind oprit 14 ore, mancarea s-a stricat, deci -> dieta.
se pune intrebarea ce te faci atunci cand prin casa ai diverse chestii de infrastructura la nivelul anului 2000 macar, dar celelalte chestii de care depinzi sunt la nivelul lui 1970?
Ce-am facut eu ieri? M-am dus in subsol si am mai infiletat siguranta aia. Simplu, nu? NU. Pentru ca era arsa. Ce face un om normal intr-un subsol cand are de inlocuit o siguranta arsa si administratorul blocului nu a lasat vreo 5 sigurante de rezerva pentru cazuri d-astea? Pai, cauta o sarma prin casa sa o faca siguranta. Zis si facut, numai ca se pare ca nu prea am nimerit-o cu sarmele alea. Am si-acu buricele degetelor arse de cnad am incercat sa dezfiletez rapid dulia care ardea cu o flacara albastra si facea dzzzt-dzzzt.
Am incercat porma cu o sarma groasa (n-am gasit cui), dar nu mai intra capacelul pe dulie. Pana la urma am gasit niste litza suficient de groasa ca sa reziste.
Azi ma duc sa cumpar o siguranta noua (sau vreo 10) ca mi-e ca ia foc blocul

7 comentarii:

  1. deci nu ajunge ca zici de barometru, acu zici si de saltea. si am mai auzit eu ca (virgula) camera a vrut sa vada tara de sus, si nu i-a iesit. pai si in conditiile astea mai astepti ceva de la noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. In lista cuvintelor ce definesc situatiile critice domestice (spart-teava-apa,blocat-yala-intrare)la capitolul pauza-AC/DC figurezi cu NUMAR DE APEL UNIC pt urgente.
    Felicitari! Cineva se bazeaza pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ana: camera a incercat sa vada lumea de sus, folosindu-se de zmeu, care, stim cu totii de la cine e. Operatiunea a fost un succes din punct de vedere teoretic, ceea ce imi si doream. De altfel, imi amintesc de alte povesti de succes - cum ar fi masca subacvatica cu camera de filmat (sper sa nu uit vreodata sa ies la aer), scuba-motorul, the buggy, si altele. Iar barometrul este favoritul meu,indiferent daca arata ora sau vremea corect.

    RăspundețiȘtergere
  4. @culmea: eu cred ca cineva chiar spune din casa..
    nu mi s-a spart chiar teava de apa, dar pluviala da. Cheia de la usa intra din ce in ce mai greu in broasca; chiar ma intreb cum o sa intru in casa cand s-o hotara si aia sa intre in greva? cum spargi o broasca anti efractie si o usa metalica?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ghimposul: btw, ceva dorinte speciale pentru anul asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. scuba motorul e de la altcineva, totusi. Si camera de filmat e de la Mos Craciun :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata, m-am convins...
    Ori ai tu ceva cu noi de ne trimiti ziua pamantului pe cap, ori barometrul...
    Multumim pentru altruism! Dar alege si tu o zi in cursul saptamanii.... :)
    Salteaua a castigat meciul asta!

    RăspundețiȘtergere