duminică, 4 aprilie 2010

meteo

de cand a venit primavara... ba nu, mint, chiar de dinainte de a pleca la ski am inceput sa studiez prognozele meteo. Evident, la partea cu skiul nu prea a contat, in Austria chiar si cand nu e zapada se descurca ei.
Asadar, de cand a venit primavara sunt interesat de prognoza metoe ceva mai mult decat omul normal. Asa e cand esti agricultor (adica taran) - vrei sa stii daca ploua (in timpul saptamanii, ca sa creasca iarba) sau daca e soare (in w/e cand ai vrea sa vezi cum creste numita iarba fara sa te ploua in cap). Intrucat sunt patit (am un barometru...) m-am obisnuit sa verific informatiile din mai multe surse - si cel mai la incemana e mirificul ipone: (de ce e iphone mirific aflati pe razvanbb.ro )iweather pro, fizz weather - favorita mea) + yahoo weather care e default, prefacandu-ma ca nu stiu ca de fapt satelitii sunt aceeasi pentru toti.
Ca sa nu mai bat campii, problema sta in felul urmator: cand ne aflam in anotimpuri in care vremea se mai schimba (adica toate mai putin vara) orice prognoza pe mai mult de o zi e ghiceala curata. de exemplu, prognoza pentru miercuri: la Bucuresti, ploaie. Eu zic pe dos: nu o sa ploua, o sa fie soare. Joi, ei zic innorat, eu zic senin. Deabia astept sa vad cine are dreptate: eu, ei sau barometrul meu?

Un comentariu:

  1. 1-1 momentan.
    Miercuri a fost soare, ieri nu a plouat, dar au fost nori
    Luni se prognozeaza sanse de ploaie. Parerea mea e ca n-o sa fie nici o sansa de nici o ploaie

    RăspundețiȘtergere