marți, 20 aprilie 2010

mi-a placut la Emag

desi suntem in criza, din cand in cand mai vine momentul sa cumperi cate ceva. Unii dintre noi facem treaba asta folosind internetul (pentru a ne alege produsul) si bunavointam magazinului de a-ti livra marfa prin curier. Avantaj major pentru cei care nu iubesc shopping-ul. Dar ce te faci cand ai nevoie de un obiect chiar pentru a te putea conecta la net (adica un router), si ai nevoie de el pe loc? Faci ce am facut eu ieri. Te duci sa il cumperi. Mi-a luat fix 30 minute toata excursia, excursie care m-a transformat intr-un cetatean multumit. Iata de ce:
tramvaiul 41 este o super chestie (mi-au trebuit vreo 5 minute sa ajung in Crangasi, trecand pe langa sute de masini blocate pe pod)
magazinul emag e un model de "asa da" : la etaj e un showroom si vreo 5-6 posturi de consultanti. Te duci, ii spui omului ce vrei, daca are obiectul pe stoc te trimite sa il platesti la casa. La casa, iti dai numele si cardul si ai primit factura (nu era coada, asa ca nu stiu cam cat ar dura). Cu factura te trimite sa ridici marfa (ai dracu', au pana si indicatoare catre locul de ridicat marfa). Acolo e o tejghea lunga unde vreo 5-6-7 angajati livreaza (in stilul aeroport - coada de clienti, care angajat e liber iti face un semn. Dai factura, iti printeaza garantia, iti da marfa, gata. nu le-ar strica un sistem de ticketing (pentru prima faza, aia in care inrtebi ce-si-cum) cum e la Vodafone, de exemplu, dar poate ca nu au nevoie
Nu am luat spaga ca sa fac reclama :-) , chiar mi-a placut ca n-am pierdut timpul aiurea

Un comentariu:

  1. Nu stiu ce sa zic de E-mag. Si am apelat la ei, ocazional, dar tramvaiul 41 RULES!

    RăspundețiȘtergere