joi, 1 aprilie 2010

iar liga campionilor

aseara, iar fotbal.
dar de data asta (marti am uitat sa ma uit) am fost prezent. Si nu mi-a venit sa imi cred ochilor..
in primele 15 minute aveam impresia ca ma uit la un rezumat... si ma intrebam cum naiba sa ii tii pe Arsenal, la ei acasa 20 de minute in propriul teren, sa ai 5 suturi la poarta din careu, si totusi sa fie 0-0? Eh, se pare ca se poate. Asa ca, m-am asezat mai bine pe scaunel (nu am voie la meci in sufragerie, sunt pedepsit ca sunt gras) si am asteptat ca "impotriva cusrului jocului" Arsenal sa bage gol. Puteam sa stau mult si bine...
Pana la urma tot Barcelona a dat... doua bucati. Drept pentru care mi-am notat mental ca uite, noua campioana a Europei, ca cine poa sa le ia mingea si sa le dea gol, bla-bla-bla.
Si porma, Arsenal, cu incapatanarea tipic britanica (aveau un englez in echipa care cred ca e incapatanat) hop-hop le da doua goluri. Am sters nota mentala cu rosu, si m-am hotarat ca numai nemtii pot sa ii bata pe Barca anu asta. Nemtii, adica, la fotbal daca te prind nu te mai scapa (a fost o exceptie notabila acum 10 ani). Asa ca, daca nu ii face zob manchester in retur, pariez pe ei pentru cupa.

4 comentarii:

  1. bine bine, pui pariu dar pe ce? eu tin pariul! visca Barca :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. vorbim dupa retur, ca sa nu vorbim prostii...
    daca e sa facem diverse socoteli, un 3-0 in retur pentru echipele gazda nici nu ar fi deplasat.
    Si ar cam fi pacat sa nu fie asa.
    Dar DACA BAyern trece hopul, ne hotaram noi pe ce pariem (de parca Arsenal ar fi deja morti)

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi, daca castiga Bayern CL anu'asta, inseamna ca sunt afon total la fotbal ! Il urasc pe van Gaal, care e un bou arogant si am zis tot sezonu' ca nu au nici o idee ce joaca. Sunt insa foarte norocosi in momente decisive, vezi golul din mega-ofsaid cu Fiorentina sau amnezia din defensiva lui United de marti.

    RăspundețiȘtergere
  4. ihi. e un bou arogant, da parca mai putin arogant ca Mourinho. Si stie ceva meserie, spre deosebire de klinsmann, de exemplu. Si are si un pic de echipa. Numa noroc le mai trebuie. Si ia uite cum Manchester a luat bataie de la Chelsea, asa ca se poate.

    RăspundețiȘtergere