joi, 8 aprilie 2010

arjeeeen rooobbeeeen

sunt razbunat. Partial.
si cand te gandesti cat de prost incepuse. Cand am dat drumul la televizor era deja doi zero. Dar, conform cliseului, pana la urma au castigat nemtii (n-au castigat, dar s-au calificat). Iar golul lui Robben mi-a amintit de golul lui Zidane. Ce bucurie cred ca a fost pe portarul lui Bayern...si-o fi zis ceva de genul "las' sa mai ia si altii goluri de generic". Mai ales ca el luase deja unu'.
Hehe, visul de aur a lu mancu (cvadrupla, sau tripla, sau ce-o mai fi) se cam indeparetaza.
Bistrita-Steaua: 0-2 (wtf?)
Ieri chiar a fost o zi buna

3 comentarii:

  1. Profesore, o intrebare: ce dracu' s-a intamplat cu United dupa pauza ? Simplul fapt ca Rooney era prin zona le dadea aripi ? Nu-mi zice ca eliminarea nefericitului ala a schimbat jocul, ca erau morti si inainte de eliminare, dar mai ales dupa golul lui Robben. Nu era asta marea chestie a lui United, anume ca luptau pana la capat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. erau ei oarecum morti, da' mie mi s-a parut ca inca se mai tineau.
    Parerea mea e ca la ei conteaza mai mult campionatul intern decat liga, si recordul pe care vor sa il doboare. Iar infrangerea cu Chelsea cred ca le-a taiat moralul rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost de fapt 1-2, dar nu mai vad eu bine ce scrie la televizor

    RăspundețiȘtergere