miercuri, 7 aprilie 2010

iar messi??? da' pana cand?

aseara tineam cu Barcelona, pana la 3-1 cand am inceput sa ma enervez. Nu mi-a fost clar de ce, dar m-a lamurit T.R.U. in articolul lui de azi din gsp. Nu pun linkul ca mi-e lene, cei care stiu despre ce e vorba il gasesc...
Asa ca diseara nu mai tin cu Bayern, pentru ca sunt constient ca numai manchester poate (la o adica) sa ii bata pe barcelona. Si la ora asta chiar vreau ca cineva sa ii bata pe Barcelona, pentru ca altfel nu mai are farmec jocul.
Al dracu' Messi asta....

7 comentarii:

  1. Catalanii au ajuns un fel de Schumacher. Strica placerea omului de a spera la un deznodamant imprevizibil. Ma intreb: noi ca romani,ii uram de moarte pe cei care sunt super buni sau tinem din mila ortodoxa cu cei mai slabi? Eu cred ca ne supara faptul ca se ridica un asemenea nivel de performanta incat, din comoditate(rezistenta la efort)sau incapacitate,ne uitam si zicem:las-o'n..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ş-aşa-i rău ş-aşa nu-i bine! Când joacă de ce joacă când nu joacă de ce nu joacă...

    Şi apropo, pentru noi ceilalţi care nu fregventam paginile Gazetei, TRU un fel de este Terminal Remote Unit

    RăspundețiȘtergere
  3. @marinaru': pentru voi ceilalti, postul asta nici nu trebuie citit.
    Eu m-am obisnuit de mic sa tin cu "martzoaga" nu cu calul favorit. D-aia de la un moment dat a inceput sa ma enerveze Real Madrid, si d-aia simt ca incepe sa ma enerveze Barcelona. Pentru ca ei nu sunt niciodata "martzoaga".

    RăspundețiȘtergere
  4. Raman la parerea ca Zlatan e mai tare ca Messi. Pai sa-l vad eu pe Leo cum s-ar descurca daca ar juca la Cagliari... sau la Bochum... sau la Lille. Crezi ca ar fi la fel de stralucitor ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu si eu?
    Poate ca dupa ce castiga iar CL, campionatul si Cupa Mondiala (da' p-asta nu prea o cred)o sa il vanda pe 250 de milioane la Inter. Poate o sa-l vedem. Sau poate il prinde pensia la Barcelona?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cu cine tii pana la urma Bila la Inter cu Barca?
    Dar la Bayern cu Lyon ? ...ca martzoagele par sa fie Lyon si Inter ... o finala de kko ....zic eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-as dori o finala Bayern-Barcelona...
    sentimental, as vrea sa castige Bayern, dar n-ar fi corect.
    Strict din punct de vedere fotbalistic, ma astept ca (daca Barca trece de Inter si Bayern de Lyon) sa bata Barcelona cu vreo 4-0
    Dar cred ca Barca-Lyon ar fi mai misto ca spectacol

    RăspundețiȘtergere