duminică, 27 iunie 2010

where the fuck is England?

fabulos!!!!
in 30 de minute am vazut Germania ca pe vremea lui Mathaus si Klismann si Brehme si Voeller, ba chiar mai tare. Cel putin golul 2 si ratarea dinainte au fost ca la playstation.
Da' nu se vede Anglia de loc. Ii vad pe Carra si pe Stevie G. asa de neajutorati si mi-e mila de ei... Sper intr-un 3-3 cu penaltiuri
Na gol! England is back in business
Cam dezorinetati nemtii dupa gol... si au mai luat unu' da arbitru e chior.
O sa fie ceva istoric meciul asta!!!

Imi pare rau de ce o sa zic, dar Anglia are jucatori prea mari si prea batrani ca sa nu merite sa mearga mai departe. Germania o sa mai aiba timp. Asa ca, in ciuda faptului ca Andra pretinde ca nemtii o sa castige titlul, hai Anglia!!!!

Ei bine, e gata. O echipa cu potential urias iese din scena, una cu un potential si mai mare intra...
4-1 e un scor cam aspru, mai ales ca la 2-2 altfel s-ar fi jucat

3 comentarii:

  1. Am mers clar pe mana Angliei si am gresit profund ! Raman la parerea ca nemtii au defensiva subtire si se pierd sub presiune... numai ca nu am putut sa prevad ca Anglia va juca atat de lamentabil ! Toate performantele Germaniei de la 2006 incoace se datoreaza acestui antrenor, care reuseste sa aduca fiecare jucator sa dea 110% la meci. Vezi Klose, care nu a existat un sezon intreg, vezi Podolski, idem.

    Ma intrebi ce zice presa: la cald zice ca golul englezilor a fost perfect valabil, ca jucatorul meciului a fost Mueller, ca cel mai slab de pe teren a fost Barry, titlurile sunt ceva de genul "i-am declasat si i-am trimis acasa".

    RăspundețiȘtergere
  2. nu inteleg de ce Barry nu l-a faultat pe Ozil. Nu inteleg, da' ma bucur. Ma bucur ca Mascherano nu e englez, da' e argentinian. Cat despre Argentina, o mizerie. Sper sa ii pedepseasca cineva (in afara de prazilia) cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  3. Articol trist, dar realist despre falimentul englez de ieri: http://www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2010/article-1290138/MARTIN-SAMUEL-Stunned-quietest-retreat.html

    Am luat meciul, da-mi adresa de email, ca sa iti zic cum sa il iei si tu ...

    RăspundețiȘtergere