miercuri, 23 iunie 2010

imi place Ghana

pe langa SUA si Ghana imi place.
Chiar mi-ar parea rau sa nu se califice Ghana si sa mearga nemtii in locul lor... dar nu e cazul momentan.
La nemti Muller si Ozil super slabi, Cacao si Podolski inviziili.
peste 5 minute:
Si acu' tocmai a dat turcu' goooool
peste inca 5 minute:
Aussies la conducere! iar Ghana pare ca se cam destrama. Ori da un gol pe vreo chestie individuala ori mai ia unu'. Sa vezi ca au si Australienii sanse...
2-0 fratioare!!!!
acum australia are -2 la golaveraj si ghana 0
Daca Ghana da doua goluri i-a calificat pe Australieni :-)
Cine dracu' e Toni Kroos?
Oricum, nemtii joaca misto. parca sunt copii - un-doi-uri, pase indraznete, aparare muci... O sa fie misto cu Anglia duminica

3 comentarii:

  1. Da, Ghana e clar cea mai buna echipa africana, dar sa nu exageram ... diferenta dintre echipa africane si cele europene si, mai ales, cele sud-americane s-a marit mult de tot. Da, cum zicem de curand in blogul matale, Germania va pierde pe mana slabiciunilot din aparare si a lipsei de experiente a bancii de rezerve. Iar Toni Kroos e cel mai bun jucator al CM U19 de acuma 2 ani, e jucatorul lui Bayern, care a fost imprumutat 18 luni la Leverkusen, tocmai s-a reintors si crede-ma vei mai auzi de el. Azi m-am uitat la Anglia-Slovenia, prima repriza, in loc sa ma uit la SUA-Algeria... Respect SUA - echipa care imi place la acest campionat !

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt fan SUA, sper sa ii vad in semi facandu-le viata grea prazilienilor.
    Da' ce zici de italieni, mie mi se pare ca daca iei un gol ca golul 3, nu esti prost, esti blatist

    RăspundețiȘtergere
  3. Italia merge exact in directia asteptata, adica in jos, impreuna cu toata Serie A. Au fost incapatanati si nu au schimbat centenara tactica defensiva, nu accepta antrenori straini, continua sa scrie in ziare ca cel minunat scor e 0-0 etc etc Gazetta scrie ca Lippi trebuia sa renunte complet la generatia Berlin 2006 ... aiurea, nu vine nimeni din urma, asta e problema. Cand ajungi sa plangi dupa cele 30 minute ale lui Del Piero, ai ajuns rau !

    RăspundețiȘtergere