joi, 24 iunie 2010

Nu calcati pe iarba

sau unul din cele mai mari ghertzoisme ale romanilor. Am stat si m-am gandit mult care o fi ideea care sta in spatele acestei fraza pe care o vedem pictata in tot felul de culori, pe tot felul de table, lemne, cartoane prin parcuri (da, stiu ca in unele locuri e permis, dar nu in suficiente). Ziceam, m-am gandit:
sa fie lenea? adica, omul ala care are grija s-a dus la sefu si i-a zis: boss, nu mai suport. Astia fac iarba zob si io trebuie sa stau pana noaptea sa o aranjez
sa fie prostia? pana la urma, tot un fel de gunoieri or fi si astia, n-au iesit in viata lor din tara si nu stiu ca numa in Romanica e interzis
sa fie rautatea? baaaa, asta e iarba de care am io grija, asa ca, valea! Iarba e ca sa arate frumos nu sa stati voi tolanitzi pe ea baaaaaa

As fi inclinat la o combinatie fatala a celor 3, pana azi cand am vazut in Herastrau un panou care zicea:
"Scaldatul interzis! Lacul NU e piscina ta!". Adica, daca asta nu e rautate in stare pura, atunci ce e??? Pana la urma, daca est un mic sef frustrat ca unu' altu' fac o baie in lac scrie ca "legea x..", sau "amenda +bataie", da' nu ma face sa ma simt saracul tau! Nu e piscina mea, da' pana la urma daca vreau sa fac o baie, ce? doar nu vin sa ma spal cu sampon, vreau doar sa ma racorasc. Alaturi, un panou mai mic si vechi (de pe vremea unui alt sef, probabil) zice doar ca e interzis scaldatul din cauza bolilor.

Eh, in curand ma astept sa vad si pe la colturi de strada panouri cu " nu traversa pe rosu, ce, ti-a luat tactu strada?"

4 comentarii:

  1. Nu calcati pe iarba. Rulati-o si fumati-o! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu calcati iarba, rupeti florile :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine n-a pus cu manuta lui seminte de iarba pe niste mii de mp, luptand cu scepticismul unora care nu credeau ca va iesi mare lucru, n-a udat ore si zile in sir, nu a sperat sa ploua suficient de mult cat sa simta ceva radacinuta fragila a ierbii, dar nu atat de mult cat sa ajunga apa si la radacina mai adanca a buruienii, n-a smuls cu manuta lui jdemii de buruieni cu pretul durerilor de cocoasa, n-a tuns iarba impingand cateva ore cu fortele din ce in ce mai sleite, la 36 grade, o masinarie cu cutitele tocite (si strambate de loviturile incasate de la un alt utilizator nervos), ala nu stie sa aprecieze o ierbuta frumoasa, verde si sanatoasa. Eu prefer aleile:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andra: corect. cu diferenta ca ierbuta aia din parc, precum si domnii care o planteaza si o plivesc si o tund cu mana lor (oare?) sunt toti platiti (si) din banii mei, parca... (nu mi-e clar cum e cu femininul si masculinul in propozitia asta :))

    RăspundețiȘtergere