vineri, 18 iunie 2010

s-a dus dracu' si Germania

pana la urma, si-au facut-o cu mana lor. Pai, cand ai in echipa numa untermenschi cred si io ca iei cartonas rosu si ratezi penalty.
In alta ordine de idei, nu cred ca poti emite pretentii la cupa daca nu castigi primle doua meciuri in grupa. Nici nu stiu daca a fost vreo campioana in perioada recenta care sa fi castigat WC dupa ce a luat bataie in grupe...
Asa ca, momentan ramane Argentina cu 2 victorii,si Brazilia, Olanda - care inca n-au jucat decat un meci. Parca vad ca pleca acasa impreuna cu Franta si alti grei...

2 comentarii:

  1. Pe langa Franta (allez les Bleus ... a la maison!) prevad ca o sa plece acasa si Anglia.
    Cand nu reusesti sa bati in grupe SUA si Tunisia, nu poti emite prea multe pretentii.
    Urmeaza ... Portugalia!
    Si prevad o finala sud-americana Argentina-Brazilia.

    Cat priveste ultima campioana care a luat bataie in grupe... se intampla in '78 daca nu ma insala memoria, cand Argentina lu' Kempes pierdea cu 0-1 in fata Italiei lu' Bettega.

    RăspundețiȘtergere
  2. Germania-Serbia: cum nu am vazut meciul in direct, mi-am format prima impresie din cronici si rezumate... gresit ! Mi-am luat de pe net meciul (transmisie BBC, avantaj enorm datorita calitatii comentatorilor) si l-am vazut azi, duminica. Ce am de zis: Unu, Serbia, in ciuda numelor grele din lot, a jucat prudent pana la limita cu frica (a la Romania la CM din 1994). Doi, arbitrul a fost un clown penibil, ca orice arbitru spaniol. Trei, Podolski, desi a ratat 11m, a fost paradoxal unul dintre cei mai buni de pe teren, avand in vedere ca l-a dominat pe Ivanovic, un mare fundas. Patru, Germania construieste foare usor pe verticala si are in permanenta oameni demarcati... sunt opusul Frantei, Angliei sau Italiei. Cinci, Germania are aparare debila, ceea ce ii va costa la acest turneu. Sase, Germania nu are rezerve la nivelul titularilor, ceea ce ii va costa de asemenea. Daca as avea timp, as revedea toate meciurile de la BBC !

    RăspundețiȘtergere