miercuri, 16 iunie 2010

Spania?

Buuun. S-a dus prima runda de meciuri si pot sa zic ca sunt un mare natarau.
Noroc ca cei 6 cititori fideli (am progresat!!!) sunt ocupati cu altceva si nu mi-au explicat cat de muci sunt la fotbal.
Am vazut cam toate meciurile, cu exceptia celor la care am dormit, si cu exceptia meciului de azi cu Spania. Asa ca, nevazandu-l ma prefac ca nu exista.
Sa vedem asadar ce avem noi aici...
Franta: muci, fara orizont, etc, etc, etc. Le trebuie un steag alb dracu. Apropo de nimic, daca Belgia se rupe in doua, oare valonii o sa se uneasca cu Franta?
Argentina: bunicei, dar rateaza ca la concurs.Nu-s ce sa zic despre ei.
Anglia: am primit o oferta sa apar pentru ei, in asa hal de disperati sunt. Si cum sa nu fii, cand rezerva lu' ala e unu' caruia i se spune "calamitate"?
Germania: blitzkrieg. Nefiind rusi prin preajma, momentan nici o problema. Andra zice ca o sa castige cupa
Olanda: bai frate, nu mi-a zis nimic meciul ala cu danezii. Poate era prea cald si nu aveam eu neuroni la mine
Prazilia: greu cu aia, dar, daca ne gandim ca romanica la WC94 era un fel de coreea + Hagi si Ilie, si i-a facut pe Argentina, putea sa iasa si mai rau. Caca n-a facut nimic... tare mi-e teama ca ajunge in 3 ani la Bolton sau Portsmouth
Portugalia: la puscarie.
Spania : nu i-am vazut.

cam astea ar fi. Peste o saptamana probabil ca o sa fiu si mai penibil

Un comentariu:

  1. Ba pardon, nu sunt ocupat cu altceva (ma rog, in afara de servici, care ma impiedica sa vad unele meciuri), dar nu am idei marete de aceasta Cupa Mondiala. In general, nu sunt deloc fan al oricarui meci intre echipe nationale, consider ca aceste competitii sunt tinute in viata artificial de blaterii aia snobi si ca jucatorii abia asteapta vacanta. Daca sunt toti patrioti, sa vad prima "nationala" care castiga CM si nu da prime ! Revenind la "eveniment": sunt in dezacord cu tine doar la capitolul Franta, eu am vazut ce-i drept doar prima repriza, da' nu sunt asa critic cu ei. Deutschland a fost subevaluata, poate asta explica supriza generala... totusi nu au lotul necesar pentru a castiga titlul. Foarte rau arata deocamdata Italia, Portugalia, Spania, Serbia, Anglia, dar multe se vor schimba pana in optimi.

    RăspundețiȘtergere