marți, 15 iunie 2010

4-0 si mi-am amintit

dap. Nemtii au demolat niste amarasteni cu 4-0 acum vreo doua zile, si mi-am amintit lucruri de acum 20 ani (cam asa facusera si cu sarbii).
dap. Mi-am amintit ca in ziua meciului nostru cu URSS s-a intrerupt transmisia tvr vreo 20 de minute si i-am injurat indelung p-aia care isi bateau joc de cel mai tare moment al vietii noastre de pana atunci
dap. Mi-am amintit ca in clasa echipele de fotbal erau alcatuite dupa cum tineam cu FSN-ul sau nu (eram juma juma), si ca pe vremea aia nu eram de acord sa imi vand tara (v-ati prins unde jucam, nu? mdea...)
Mi-am amintit ca credeam ca aia din Piata Universitatii sunt niste drogati si ca minerii au venit din cauza ca huliganii timorau militia...
Mi-am amintit ca Laca i-a dat (iar) doua goluri lui Dasaev si ca era prima data cand nu (mai) tineam cu rusii.
Mi-am amintit ca am tinut cu nemtii din momentul in care i-am vazut si ca am fost cel mai mare (hehe) fan al lui Mathaus din Romanica (cred eu).
Cu alte cuvinte, mi-am amintit ca am fost un mare natarau si ca desi eu m-am mai schimat, aia care si-au batut joc de mine atunci, incearca sa ma faca din nou (cu exceptia lui Mathaus si Laca, desigur).
dap. Mi-am amintit, si n-o sa uit chiar asa usor din nou (mai ales daca ma ajuta si Ozil)

Un comentariu:

  1. dap. mi-am amintit de ce imi place sa citesc ce scrii tu. te rog, nu ma mai lasa sa uit asa usor :P

    RăspundețiȘtergere