vineri, 2 iulie 2010

Un meci aiurea, absurd, aberant. Ah ce mi-a placut

Nici nu s-a terminat bine meciul si imi dau seama ca am fost martorii unui eveniment inedit: pentru prima data la mondialul asta terenul, transmisia video, comentariile si meciul in sine au fost in ton: de doi lei.
Terenul semana cu plaja de la romania-olanda, da' mai rau( am vazut o pasa pe jos care la un moment dat a asrit peste o moviit si s-a transformat intr-o pasa pe sus.
Despre video ce sa zic: N-am revazut niciuna dintre cele 3 ocazii olandeze din final (nici macar bataia de joc a lui Huntelaar)
Comentariul: penibil si jenant, atat tehnic (cum sa zici ca Kaka e responsabil de infrangere cand a fost un autogol, un cartonas rosu, si Nilmar?). Auzi, "van Bommel e pe teren in rol de ginere".
Meciul? cine sunt eu, un biet ne-fan al Braziliei si un indiferent al Olandei sa imi dau cu parerea? Faulturi ca la balamuc, goluri de curtea scolii, d'astea.

Deci, asta a fost evenimentul epocal : totul o apa si un pamant. Ramanem cu faptul ca de-acum, Argentina, daca e sa iasa CM trebuie sa treaca prin foc si sabie tot ce are Europa mai bun: Germania, Spania, Olanda. Cu amendamentul ca Olanda si Spania mai au de jucat un meci. Ramanem cu acest fapt, dar Brazilia nu mai ramane de loc. Drum bun, nu ne veti lipsi. Chiar ma gandesc ca ar putea sa mai tina avionul o zi, poate se umple cu inca 3 echipe (cu toate ca simpatizez un pic Uruguay-ul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu