marți, 6 iulie 2010

Olanda pute. Parerea mea

Incep sa cred ca Brazilia ar fi fos mai bine decat Olanda.
Stau sa ma gandesc ca am vazut Olanda in 6 meciuri, si toate au fost de cacat. Inclusiv asta, inclusiv ala cu prazilia.
Acu' e 3-1 dar e o victorie mincinoasa, la fel ca inca vreo doua anterioare. Sper ca oricine ajunge cu Olanda in finala sa ii pedepseasca asa cum trebuie.
Oricum, Uruguay par cam obositi, nu aveau cum sa tina pasul. Dar una peste alta, ofsaidul e ofsaid.
Sunt mandru de Uruguay, hai Germania. Ba Paul, esti un dobitoc.

4 comentarii:

  1. Mda, Olanda sunt cam neconvingatori.... mi se pare cumva ca toti aia 3-4 din fata se urasc unu' pe altu' si nu isi paseaza decat 5 secunda dupa ce era prea tarziu. In general, mi se pare o echipa facuta cumva ca ca sa aiba toate starurile loc in primul 11. In rest, apararea e subtire, nu au un varf adevarat, mi se par de batut duminica.

    PS Tocmai cazu' si legenda urbana ca sud-americanii "domina tactic, tehnic, fizic, psihic alea, alea acest campionat"

    RăspundețiȘtergere
  2. In plus, Oli Kahn e de parere ca van Persie influenteaza faza golului 2, deci e ofsaid,

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca ceva... era sa zic ca Uruguay aveau fatza de looseri la meciul asta inca de la incalzire.. da citesc ca populatia e de numai 3 mil de locuitori !!! Respect, Uruguay !

    RăspundețiȘtergere
  4. Respect Uruguay si Paraguay.
    Da, n-oi fi io Oli Kahn dar si mie mi s-a parut offside.
    Adica, daca io centrez in careu unde vin la coltu' scurt (din offside) si sar la juma de metru pe sub minge doi baieti de-ai mei se da offside, iar daca van Persie ala de-abia s-a ferit de minge (ai vazut ca portarul a sarit tarziu, pentru ca nici el nu stia daca o atinge sau nu), nu se da.

    RăspundețiȘtergere