luni, 12 iulie 2010

S-a terminat.

Judecand la rece, e OK ca Spania a castigat campionatul mondial. E cel mai tare campionat - iar o mare parte din jucatori chiar joaca acolo, echipa e buna (cei mai buni jucatori post pe post pe vreo trei sferturi din echipa), n-aveau nici un titlu in vitrina, si se afla printre cele 3 echipe pe care mi le doream (la inceput) campioane mondiale
Dar la fotbal numai berea trebuie sa fie rece, judecata NU!
Asa ca, nu ma tine nimic sa spun ca nu mi-a placut cum a jucat Spania. Mi-a adus aminte de tot ce ma enerva cand eram mic: echipele de tigani si "tigani" care plimbau mingea fara nici un scop, de la stanga la dreapta, de la dreapta la stanga, in careu, in afara careului. De obicei ii bateam la scoruri astronimice, pentru ca noi le dadeam goluri. Toata lumea pleca acasa multumita. Problema cu spaniolii astia, spre deosebire de "spaniolii" copilariei e ca se si apara eficient. Deci, nu ai cum sa le dai gol.
Mai mult, Spania ne-a aratat cum functioneaza chestia pentru care nu ii putem suporta pe italieni : "cum sa iei CM cu 6 goluri". OK, au gresit cu 3 goluri - pentru ca Honduras aia sunt niste panarame. Dar daca vine cineva si imi spune ca o echipa care a batut numai cu 1-0 are un joc frumos, il trimit la plimbare. Unii care trag la poarta numai atunci cand nu mai au de ales (nu poti sa tii duble pe cap dupa corner, nu?) nu sunt favoritii mei. Pai, e de inteles si David Villa ala ca trage la poarta din orice pozitie, si eu as fi frustrat in locul lui.
Iar aseara in finala, bomboana de pe coliva, ziceai ca asteapta ca arbitrul sa ii elimine pe toti olandezii.
Asa ca, pana cand Spania care da 6-0 Poloniei se intoarce printre noi, hai Germania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu