joi, 9 iunie 2011

thunderbirds au glasuit (sau mai bine zis au tunat)

baaaaai, am fost la show-ul aerian de la Kogalniceanu!
am atat de multe chestii in cap pe care as putea sa vi le povestesc, dar nu vreau!
Vreau sa le pastrez numai pentru mine, sa-mi ramana cat mai mult in cap. E ca visele alea pe care dupa ce le povestesti, le uiti. Eu nu vreau sa uit, asa ca nu va povestesc nimic, inca.
peste vreo cateva zile, poate, o sa pun niste poze luate de pe net (ca doar nu eram fraier sa vad show-ul prin obiectiv, nu?).
Dar, intr-un fel, am fost putin mandru ca sunt roman. Baiatul ala care era liderul formatiei de 4 a facut niste chestii super. Si cred ca, daca s-ar fura mai putin, ar ramane bani ca sa avem si noi o echipa de acrobatii. Chiar si cu MIG-uri (Care intorc putin mai greu :-) )

2 comentarii:

  1. oare baietii astia din Usaf invata la scoala lor de super-messer Vlaicu sau Vuia? cred ca au postere cu ei pe pereti cum aveam noi cu chuck, silvester sau arnie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca au auzit.. nici noi nu prea am auzit de ei.

    RăspundețiȘtergere