marți, 28 iunie 2011

doua fete ale afacerii

in facultate, printre profesorii care nu erau amorfi aveam doua categorii de oameni: aia care ziceau: "sunteti ca si copii mei, imi doresc sa treaca toata lumea", etc. si care BANG! picau trei sferturi de grupa
si aia care ne cam faceau albie de porci: "ca iar n-am invatat, ca s-a copiat" si care treceau pe toata lumea.
Cam astea erau serviciile de care beneficiam cand eram student din partea profesorilor. Fie produse proaste cu customer support extraordinar, fie produse bunicele dar cu customer support de doi bani
Ei bine, acum vreo o saptamana, intr-o seara, am vrut sa citesc ceva pe Kindle. Aveam o carte super pasionanta, de care cam uitasem. Cand pun mana pe Kindle, SHOCK! ecranul era plin de dungi albe si negre din care nu se intelegea nimic. Am incercat toate metodele pe care le-am gasit pe internet, fara nici un rezultat. Asa ca, aproape invins (device-ul era luat direct din USA de niste prieteni, n-aveam nici acte, nimc) m-am hotarat sa contactez suporrtul. Am incercat pe email, dar mi s-a spus ca simptomele "mele" necesita contact telefonic. Asa ca am sunat in State, joi cam pe la 7. Spre surprinderea mea n-am dat de un indian din Bombay ci de o Deborah care foarte zambitoare m-a trecut prin aceleasi teste de pe internet si mi-a comunicat ca obiectul e mort. Si ca trebuie sa imi trimita altul. Si ca sa ii dau datele mele. Si ca inlocuirea nu costa nimic. Si ca vechiul Kindle pot sa mi-l bag in...oriunde vreau eu dar sa nu il arunc la gunoi ca nu e eco, ca lor nu le trebuie. Si cam atat.
A doua zi pana pe la 10 eram inca in stare de soc. Ma si gandeam cum ar fi decurs lucruile daca il cumparam de la emag, sau de la altex, sau de oriunde din Ro. Cand colo, ce sa vezi: primesc un sms de la UPS Romania care imi zice ca am primit un colet in vama si ca au nevoie de copia dupa buletin. Adica, joi seara am facut reclamatia, iar vineri la 10 AM aveam obiectul in vama in Ro. Am fost convins ca a venit de pe dupa coltz din Germania, dar urmarind comanda parea ca avenit chiar din state. Povestea frumoasa se cam incheie aici, pentru ca UPS Romania a reusit sa livreze miercuri.
Asa ca, vin sa va intreb: preferam produse proaste (gen Kindle) dar cu un serviciu de suport clienti fabulos, sau produse bune (gen Apple) dar cu servicii atasate cam de doi bani?
Imi aduc aminte ca totusi, plecam mult mai fericit boscorodit si cu nota de trecere in buzunar...

Un comentariu: