sâmbătă, 12 martie 2011

noi si alienii; noi, alienii

pe piata a iesit un nou film: "battle Los Angeles" pe care intamplator sau nu imi doream sa il vad; vazusem trailerele care pareau interesante asa ca m-am apucat sa citesc ce au scris la reviewuri aia care l-au vazut (s-a lansat fix ieri). Toti, da' toti! sunt ultragiati de urmatorul fapt: cum se poate domle ca alienii care traverseaza universul sa aiba arme balistice (adica gloante si rachete) si nu lasere si fazere si TIE fighters si alte d'astea?. Mai sunt si alte chestii din film de care sunt ultragiati (gen: "filmul e prost") dar asta cu alienii e buna de dezvoltat
Asa ca: daca alienii ne-ar vizita, ar fi mototoi ca in "ET" sau "Close encounters ..." sau "Abyss"?
sau high-tech si rai ca in ID4?
sau high-tech da' amarati ca in "Disctrict 9"?
sau high-tech, rai, da' slabi e inger ca in "razboiul lumilor"
sau high-tech da' turisti ca in "predator"?
sau ca Paul?
Cred ca e irelevant... Nici macar Asimov nu prea a avut curaj sa isi dea cu parerea despre alieni... intrebarea se pune altfel: noi, daca am fi "alieni" pentru altii, cm am fi?
Pai, daca disperati de: lipsa de petrol, cataclisme si suprapopulatie ne-am decide sa o luam spre stele, cred ca toate eforturile s-ar concentra spre transport si lifesupport. Si nu prea vad vreun spin-off care sa se transforme in arma din astea doua. Asa ca am ajunge pe langa vreo planeta buna de colonizat (jefuit) tot cu alde F35, Suhoi, M1A1, tomahawk si US Marines. Poate ceva mai buni (armuri, blindaje, viteza, firepower), dar la baza la fel ca acum. Asa ca nu mi se pare prea deplasat sa presupunem ca, la randul nostru am fi invadati de niste alieni care folosesc propulsie chimica, arme cu proiectile si rotzi, asa cum se intampla in filmul de la care am plecat.
Cat despre film, va zic dupa ce il vad. If I can be bothered...

Un comentariu:

  1. Buna, sa ne anunti si pe noi daca auzi ca filmul italian, 6 Giorni Sulla Terra ( 6 Zile pe Pamant, o sa-l de a si in Romania. E' bazat pe fapte reale
    http://extraterestriiprintrenoi.wordpress.com/2011/06/01/6-zile-pe-pamant6-giorni-sulla-terra/
    pa pa
    dorica

    RăspundețiȘtergere