miercuri, 27 octombrie 2010

tii cu rusii? da' de ce?

zilele astea m-am tot uitat la televizor... la lupte de tancuri, la meciuri de fotbal, la tot felul de emisiuni istorice, d-astea. Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar eu in cazuri d-astea am sentimentul ca tin cu unii sau cu altii, dupa cum urmeaza:

cand sunt emisiuni istorice in care aflam cum englezii s-au batut cu francezii, tin cu francezii (chiar daca stiu ca au luat bataie). E de la Pardaillan, D'artagnan, Jules Verne, Napoleon si altii. In viata de zi cu zi, francezii: cheese eating surrendering bastards. Punct
cand sunt emisiuni despre al doilea raboi mondial tin cu nemtii (cu armata lor nu cu Hicler), chiar daca se bat cu rusii (vezi mai jos care e treaba cu rusii). Cred ca e din cauza lui Sven Hassel si a lui Panzer General II.
cand sunt meciuri de fotbal tin cu englezii (asta cand nu tin cu nemtii).Mi se trage de la Liverpool si de la Traian Radu Ungureanu
La rugby tin cu Africa de Sud (sa mor daca stiu de ce).
tin cu rusii in general(e de la propanganda comunista din copilarie) si in particular la : Hockey, razboaie adevarate sau imaginare, avioane, cursa spatiala. Nu pot sa ii suport in viata de zi cu zi (e de la istoria pe care am citit-o...mi-e frica de ei)
Intre norvegieni si suedezi tin cu norvegienii (de la Thor Heyerdahl si de la cornerele batute "ca norvegienii")
Tin cu finlandezii la sporturi cu motor.
De cate ori vad emisiuni in care americanii sunt mai buni decat ailalti schimb canalul. Asta inseamna ca sunt in urma cu tehnologia :-) si ca nu pot sa ii suport. Uneori aruncam cu cartile prin casa de nervi de trase de par ce mi se pareau, cand americanii ii bateau pe toti.
Tin cu arabii, nu cu evreii (tot de la propaganda comunista mi se trage).
NU TIN CU ITALIENII NICIODATA, LA NIMIC. Sper sa dispara ca natie (la cum merg lucrurile, ii colonizam in 50 de ani).
Tin cu sarbii, nu cu aialalti.
Tin cu Steaua la orice sport
Tin cu ursu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu