joi, 30 septembrie 2010

gooone fishin'

Am fost la pescuit. De vreo cativa ani imi doresc sa merg in septembrie in Delta, sa vad si eu cum se prinde stiuca, si sa particip personal la micsorarea populatiei de pradatori. Asa ca sambata seara ne-am hotarat, ne-am luat parintii, am umplut Reno-ul (si-a facut datoria impecabil) si am sters-o spre Dunavat.
Da, stiu, drumul e praf intre Murighiol si Dunavat. Numai ca, nu e chiar asa. Nu e asa de loc, zana maselutza a pogorat din cer si a tras un drum impecabil intre Tulcea si Dunavat. Ca urmare, jdemii de turisti vor napadi Delta la anu'. Si o vor lasa plina de gunoaie, normal. Pen' ca Let's do it Romania nu are cum sa functioneze in Delta, din pacte.
Boon, am plecat la Dunavat la nea Marin. Dar el nu stia. Nu stia pentru ca nu reusisem sa dam de el la telefon. Asa ca, pe drum, Andra a sunat la niste pensiuni gasite pe net. Traiasca 3G-ul!!! Am gasit pe unii, si cand am ajuns ne-am dus pe la ei. O pensiune banala, ca la Moeciu (iarba verde, fara iesire la balta, ceva banal). Sau ca le Eforie Sud (atitudine de angajati de hotel de litoral). Dpret pentru care am zis pas. La revedere domnilor Constantin si Elena, ma bucur ca nu am avut ocazia sa va fiu musafir. Asa ca ne-am dus la nea Marin sa batem in poarta (stiam unde sta). Eu, desigur, m-am codit, noroc cu Andra. Pana la urma ne-am aranjat, si, cu toate ca nu ne-a dat pe spate deloc cazarea (casa e neterminata de vreo 4 ani), mancarea si ambientul au fos super.
A doua zi, proaspat trezit de cocosi (d-aia se culca odata cu gainile la tara, pentru ca e musai sa te trezesti cand canta cocosii) am sters-o la pescuit pe canal cu totii (5 +nea Marin). Am gasit un loc bun, pestele sarea ca la concurs, dar nu punea botu' la mai nimic. Dupa o zi de stat degeaba (doi somotei miiiici si o rosioara) am revenit la baza, unde am mancat. Pe urma am mancat.
A treia zi, la 05:20 AM cantau cocosii. Dar de data asta ii facusem. Eram deja treaz si pregatit de actiune. Nu eram chiar treaz pen'ca am uiat minciocu' pe ponton. Nu ca ne-ar fi trebuit... Am plecat pe un canal care putzea. Mult mil, apa statuta, salcii batrane. Asa am ajuns pe balta numaru 1 unde am avut onoarea sa prind prima stiuca. Daca ea mai mica, cred ca o manca lingurita pe ea. Dupa aia, s-au mai prins vreo 3 la fel, un biban, si nimic. la fel pe balta doi, trei, etc. A mai picat o stiuca mai mare la un moment dat, vreo 7 kile de caras si un somn de 8 (astea din urma la rama albastra). Ce e misto e ca daca esti pe balta la 6, la 2 esti inapoi, si dupa ce mananci ca porcu poti sa dormi vreo doua ore.
Ultima zi (miercuri) am sters-o repede ca ploua.
Cam asa a fost prima aventura la stiuca.Ne-am plimabat prin Delta, am prins fix nimic, am mancat peste la greu, ne-am bucurat cu familia de ultimele doua zile de vara. Ce poate fi mai misto? (stiu, o stiuca de 3 kile in carlig. la anu')

Un comentariu:

  1. Bila,

    mi-a placut, am fost cu Fioroso si Cornel acum vreo 15 ani la Dunavat, vremuri.
    Nici noi cu am prins mare lucru noroc cu gazda ca nu ne-a lasat sa murim de foame :)

    RăspundețiȘtergere