miercuri, 4 august 2010

cheese eating surrendering bastards make crappy cars

...care cica fac masini!
ieri am trecut printr-un momement delicat. Daca as zice ca mi-a fost frica, as minti. Nu mi-a fost frica pen' ca n-am inteles exact ce se intampla.
E adevarat ca acum am inteles, si imi dau seama ca am avut dreptate sa nu imi fie frica, da' orisicat.
Ca sa intelegeti si voi cei care intrati aici din cand in cand, iata ce s-a intamplat:
cum veneam noi pe centura Ploiestiului, la un moment dat, din Reno se aude un zgomot nou. Nimic foarte deosebit, de la motoru' ala se aud mereu zgomote. Da' dar zgomotul a devenit foarte persistent, si la un moment dat a venit la pachet cu un martor aprins pe bord. Ceva legat de electronica si de service. Cum mai aveam noi vreo 10 km pana acasa, am zis sa mergem incetinel. Zis si facut, numai ca la un moment dat am vrut sa schimb viteza (parca eram intr-a patra). Am apasat ambreiaju' si ...vruuuuuuuuuummmm!!!! 5 mii de ture pe turometru... singurul lucru logic care mi-a venit in cap a fost sa trag pe dreapta sa opresc motorul. Zis si facut, partial. Adica, am tras pe dreapta, am scos contactul, dar motorul nu s-a oprit... rula in gol la 5 mii (sau jdemii de ture) scotand un fum foarte dens pe esapament (probabil se ardea pe sine si se esapa). Evident, cale de vreo 50 de metri in spate nu se mai vedea om cu femeie. Am parasit vehicolul si am incercat sa vad care e treba sub capota. sub capota vasul de expasiune isi dadea obstescul sfarsit si imprastia apa fierbinte peste tot. Eheee, la momentul ala au inceput sa isi ia inima in dinti participantii la trafic si sa ma depaseasca prin fum. Unu', doi s-au oprit (si le multumesc pe aceasta cale pentru ajutor) unul a incercat sa scoata borna bateriei, celalt a stat cu noi pana s-a oprit motorul si pe urma mi-a gasit un telefon de platforma. Un alt nene cu cisterna (bai, mai sunt si oameni de treaba in RO) care o avea plina cu apa s-a oprit sa ma intrebe daca am nevoie de apa sa sting rugul. Nu aveam, ca nu ardea decat uleiul din motor.
Andra suna la 112, unde cu greu i-a potolit pe pompieri (intre timp se calase motorul si se oprise). In schimb, politia ne-a dat un alt numar de tel. de la o platforma.
Aventura s-a terminat la un service, unde il asteptam pe varu' Dan sa ne dea un diagnostic. Probabil turbina muci, motor calat, electronica prajita = alta masina.

A, cica daca se intampla d'astea si nu esti intr-un PRisu (cand poti elegant sa apesi pe poweroff) cica trebuie sa bagi intr-a patra si sa franzei. motorul se opreste singur. Daca n-ai avut dacie n-ai de un' sa stii, decat daca esti foaaaarte inteligent si cu prezenta de spirit. io sunt inteligent, da' prezentza n-am avut. Nici macar sa fac o poza cu fumu' ala.
In america cred ca as fi putut sa dau in judecata compania - e creepy sa vezi ca nu poti opri dracovenia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu