sâmbătă, 22 mai 2010

concediul din egipt

in primul rand, nimic despre fotbal. Ce se intampla acum in lume o rusine. iNTER mILANO este campioana europei la fotbal!! Daca va mai amintiti de golul lui Zidane, sau de revenirea lui Liverpool o sa intelegeti.
Asadar, din concediu, scurt pana nu uit:

desi nu am vazut trafic, la egipteni nu exista viraj la stanga. NU exista pentru ca e scuar pe mijloc. Minunat. Dar nu sunt nici giratoare. Doar posibilitatea de U-Turn la fiecare 2 km.
nu bea apa de la robinet. Dar ce zic eu beti, nu atingeti apa de la robinet. Nici macar nu stati de vorba cu cineva care stie o persoana care a vazut curgand apa de la robinet in Egipt. Daca nu respectati regula, intrebati-ma pe mine ce se intampla
snorkeling: e super. luati-va o masca annti-fog si un aparat foto competent care sa faca poze sub apa, chiar si la 10 m.
scuba: rulz!!! nu e greu de loc. daca esti gras (ca mine) e nevoie de mai mult plumb; Aparatu' ala de fotografiat de mai sus ar fi numa bun aici. Daca n-ai, n-ai.
excursiile: daca vrei sa atingi in treacat desertul, beduinii, scuba, etc.etc. poti sa le iei. Daca vrei "real deal" mai bine stai la plaja, si data viitoare te pregatesti in timp.
aia par ca asteapta bacsis in permanenta. Nu prea am dat
masinile se conduc cu farurile stinse, sau ce au ei drept "faza mica" a fost prea mica si n-am vazut-o eu.
transportul: cu charterul, ca si cu low-costul e o treaba. O sa revin candva. Oricum, e cam ca diferenta dintre a manca la McD in San Francisco, sau in restaurantul de clasa de la Carmel by the Sea (ma refer la nivelul coparticipantilor)
harapii: alta cultura
egiptul: plin de rusi. si nu d'aia despre care ai citit in carti. D'aia despre care ti-au povestit bunicii. D'aia despre care n-ai citit in carti ca nu era voie sa se scrie. Ma rog, nepotii alora. Am ajuns sa ma bucur ca vad englezi si italieni
snorkeling si scuba: rulz!. Stiu ca am mai zis da' vreau sa va intre bine in cap. Nu e de-ajuns oricat ar fi.

9 comentarii:

  1. Bine ca n-ai fost. Pai, tie nu ti-a placut in Amalfi, nu te omori cu balacitul, si nici cu plaja. Te-ai fi plictisit la greu. Noi am stat aproape tot timpu' cu capul dupa pesti, iar eu unul nu ma gandesc decat la cum, cand si unde anume sa ma duc din nou, pentru ca scuba ruuuuuuulz!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt multe de zis, bune si rele, dar eu comentez doar un aspect: n-am vazut mare de o culoare mai frumoasa. De afara, cristal in toate nuantele de turcoaz. Din apa, aveai sentimentul clar ca zbori: apa limpede ca aerul sub tine, albastru profund inspre larg, iar in jurul tau, pesti in cele mai stralucitoare nuante de galben, verde, portocaliu, mov, rosu, bleu. Iar linistea de sub apa, sparta doar de rontaitul cate unui peste ce ciuguleste la 1/2m de tine dintr-un coral... De poveste. Ce poze, ce filme... nu vad cum ar putea sa redea senzatia de acolo. O iesire din metropolitan si o experienta pentru care a meritat sa-mi depasesc multele mele angoase legate de apa adanca, de Egipt etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. interesante lucruri de stiut si obiectiva promovare..si cand te gandesti ca evreii au ratacit degeaba vreo 40 de ani in zona aia.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ culmea, se pare ca n-au ratacit degeaba totusi. au auzit si ei ca se face o nebunie de scuba pe acolo pe undeva si dar nu gaseau centrul de inchirieri. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ marinaru si culmea:
    si , colac peste pupaza, dupa ce ca i-a luat din frumusetea de Egipt (ar fi bun un Moise al tiganilor), le-a dat 10 porunci, i-a mai dus si in singurul loc din orientu mijlociu unde nu e petrol si nici apa. Da' cred ca e ceva in aer (in Israel, adica), pentru ca altfel nu se explica razboaiele astea castigate la rand.

    RăspundețiȘtergere
  6. revenind la Egipt: eu am crescut cu o carte de-a lu' Custeau sub perna (de fapt, la cate carti aveam "sub perna" mare minune ca puteam dormi) asa ca sa ajung sa fac snorkel (si scuba, care RULZ!!!) la corali a fost un vis din copilarie. Dar sa ajung sa nu o pot scoate pe Andra din apa (!!!!) asta nu am putut sa imi inchipui. Acum sunt stresat ca imi fura masca si tubu' de snorkel.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca astept inca putintica istorie pamanteana..din seria inceputa cu tara locuita odata de gali iar apoi de niste patiseri( destul de priceputi de altfel)

    RăspundețiȘtergere